Klachtenregeling

Heeft u een klacht over HoorProfs of over een van onze deelnemers?. Dat vinden we heel vervelend. We willen u daarom snel helpen en het probleem oplossen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • Vul het onderstaande klachtenformulier in.
  • Stuur uw klacht via e-mail naar info@hoorprofs.nl
  • Per post kan natuurlijk ook. Richt uw brief aan:

    Stichting HoorProfs
    T.a.v. Klantenservice
    Edisonweg 30
    4207 HG Gorinchem

Hoe lossen we uw klacht op?

  • We horen graag van u waar de klacht om gaat. U kunt uw gegevens en verhaal kwijt via het klachtenformulier. Pakt u liever de telefoon of stuurt u graag een e-mail? Geen probleem!
  • We nemen uw klacht serieus en gaan op zoek naar de beste oplossing. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk een reactie te geven. In ieder geval ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • Samen komen we tot een goede oplossing. Natuurlijk houden we ons aan de gemaakte afspraken. Ook gebruiken we uw situatie en klacht om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*